___________________________________________
Regulamin promocji „Gwarancja satysfakcji”
1. Sprzedawca w ramach świadczonych przez siebie Usług udziela gwarancji na niektóre dostarczone przez siebie Usługi dostępne w Serwisie alematma.pl pod nazwą:
- Korepetycje indywidualne stacjonarne
- Korepetycje indywidualne online
- Korepetycje grupowe stacjonarne
- Korepetycje grupowe online
W ramach niniejszej gwarancji, Klient uprawniony jest do dochodzenia od Sprzedawcy zwrotu 100% środków wpłaconych za zamówiony, wyszczególniony w pkt. 1 Produkt, w sytuacjach określonych szczegółowo w pkt. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu środków.
3. Po rozpoczęciu pierwszych, ale nie później niż przed rozpoczęciem drugich zajęć z cyklu Korepetycje indywidualne lub Korepetycje grupowe zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Klientem: Klient ma prawo zgłosić chęć zwrotu pieniędzy za wykonaną Usługę korepetycji.
O chęci zwrotu należy poinformować Sprzedawcę poprzez przesłanie wiadomości e-mailowej na adres biuro@alematma.pl. Wiadomość musi zawierać:
- Imię i nazwisko Klienta
- Adres e-mail, z którego Klient dokonał zakupu
- Numer kontaktowy
- Nazwa Usługi
- Powód zwrotu (czyli co sprawiło, że Usługa nie spełnił oczekiwań Klienta). Podany przez Klienta powód, nie wpływa na ocenę wniosku o zwrot – służy jedynie do celów statystycznych Sprzedawcy, by móc ulepszać oferowane produkty.
3.1. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia zgłoszenia, o którym mowa powyżej w terminie 14 dni od jego złożenia. Zwrot środków zostanie zrealizowany przez Sprzedawcę przy użyciu tej samej metody, za pomocą której Klient dokonał płatności.
3.2. W przypadku dokonania przez Klienta zwrotu zamówionej Usługi, Klient wraz z momentem rozpatrzenia zgłoszenia przez Sprzedawcę, utraci prawo wstępu na kolejne zajęcia.
3.3. W przypadku uznania przez Sprzedawcę, że Klient nie spełnił wszystkich przesłanek uprawniających go do dochodzenia roszczenia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia takiego zgłoszenia bez rozpoznania.